8 Aralık 2011

İki Farklı Aşk Hikayesi ''Perhaps Love,First Snow''

Belki Belki Aşk??

Hayat çok karmaşık bir şey arkadaş!Sen inanmak istiyorsun ona inanıyorsun da sonra öyle kala kalıyorsun.Ya da güvenemiyorsun ve büyük bir hata yapıyorsun.Aynen böyle düşündürtüyor beni şu yandaki şahsiyet.Filmin en başında da çok ilginç sözleri vardır kendisinin.Tamamını hatırlamıyorum ama örnek olarak şunu vermişti; Bu küçük bebek muhtemelen annesinin hayatının başrolü.Peki ya bebek için annesi öyle mi olacak?
Bunu bilemem ama bu film klasik kelimesiyle ne kadar zıt onun farkındayım.Çok fazla anlatıp tadını kaçırmak istemiyorum.Bu yüzden eğer müzikal havasında hem romantik hem gerçekçi bi film izlemek isterseniz işte o budur.Ya da sadece Takeshi Kaneshiro için :) Turn Left Turn Right'dan beri bayılıyorum kendisineee^^




First Snow

Lee Jun Ki-Aoi Miyazaki


Şöyle aşırı melankolik,dram yüklü bir film bekliyordum bunu izlemeden önce.İlk kar deyince 'ahhhh kesin biri hasta ölecek' gibi düşünceler sardı beynimi.Galiba 'Bir Milyonerin İlk Aşkı' nı hala bilinç altımda saklıyorum ben :) 
Ama böyle değildi.Hatta en başları beni sürekli bir sırıtma haline soktu.Lee Jun Ki sen ne tatlı şeysin öyle =) Sürekli gülüp,güldürüp durdu Jun Ki,aklı bi karış havada lise bebesi haliyle^^
Filmin konusuysa;babasının işi nedeniyle Min (Jun Ki) koreden japonyaya geçici olarak taşınır.Ve Nanae'yi tanıyınca kaptırır gönlünü ona.
Nanae'yi nerden tanıdığımı ben başta çıkaramadım ama şöyle bir araştırınca 'Cennet Ormanı'nda herkesi ağlatan kız olduğunu görünce ufak çaplı bir şok yaşamadım değil hani.Ordaki kız nerde burdaki kız nerdeeee O_o

Bir iki de söylemeden edemeyeceklerim (spoi barındırabilir!) ;
Perhaps Love'ın başrolü olan kız adını unuttum ama seni unutmayacağım.Nasıl yaparsın sen bunu yaaaa!Takeshi seni bırakıp gittiğinde ne kadar sevinmiştim oh olsun bu dengesize demiştim.Neden geri döndü ki sanki!Kalıp gitseydin o buzun üstünde biz de en azından acırdık sana.Bak hatırladıkça sinirleniyorum!!


Allah'tan Jun Ki var da sakinleştirdi beni.O japon ve kore usulü söz verme sahnesini çok sevdim bennn :)


 

Jun Ki Jun ki derken ,nasıl bir danstır bu =) başını oynatışı falan :) :)





    


4 yorum:

  1. İl hyorum benden...:D Bu film bir terabytlık diğer beynimin bir köşesinde duruyor. İzlemek için kafamın rahatlamasını bekliyorum. Ama üzerinde bir yazı okumak da iyi oldu. Zaten Lee Jun Ki varsa akan sular durur bende...^^

    YanıtlaSil
  2. Çok hızlısın Çingu^^
    Filme gelince gülmek istediğin her an izleyebilirsin bence sonralarına doğru biraz duygusallık ağır basıyor ama başlarında sırıtıp durdum Jun Ki'ye :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler chingu ^^ eline sağlık bu güzel yazı için. aklımda olacak. Zaten Lee Jun Ki ' nin yüzünü gördüğüm an sırıtıyorum, bu bir refleks oldu...^^

    YanıtlaSil
  4. Elde değil ki Jun Ki'yi görüp gülümsememek :)

    YanıtlaSil