18 Aralık 2011

Bir 'mim' Var Burda^^

Bir süredir bloglarda 'çok yönlü blogger ödülleri' veriliyordu.Ben de şöyle uzaktan uzaktan bakarken farkettim ki benim blogumda almış bir ödül :) :) Beni bu ödüllerde unutmadığı için sadecedeniz'e çok çok teşekkür ederim :) Üstelik bu ilk mimim olduğu için daha bir sevinçliyim.Kamsahamnida sadecedeniz=))

Şimdi mimin kuralından bahsedersek;

  • Bu ödülü bize layık gören kişiye teşekkür edip blogunun linkini paylaşıyoruz.Tekrardan çok teşekkürler sadecedeniz^^
  • Ve hakkımızda bilinmeyen yedi gerçek yazıyoruz;
1)İnanılmaz derecede kararsız bir insanımdır.Bir şeye karar vermeden önce kırk defa düşünür ve hala karar verememiş olduğumdan akışına bırakırım.Dışardan komik görünsede ben hiç sevmiyorum kararsızlığı.Boş yere zamanımı yiyor.Ne yazık ki elimde değil bundan kurtulmak!

2)Sadece ilk sezonunu izlememe rağmen odamda bir Merlin posteri var:)O kadar güzel gülümsüyor ki ona bakınca ister istemez gülümsüyor insan:)) Colin Morgan aşkım tuttu yine bakın!Umarım diğer sezonlarını izleyebilirim yakın bir zamanda.Ve işte nerdeyse bendekinin tıpkısının aynısı bu fotoğraf^^




3)Sonraaa birazcık daha klasik birşeyden bahsedersek sobanın üzerine mandalina,portakal kabuğu bırakıp kokularının eve yayılmasına bayılıyorum.Şimdi bu mümkün değil ama olsun ben de peteklerin üzerine bırakırım:))

4)Dizileri çevrilirken izlemeyi seviyorum.Hem pat diye bitirmeme engel oluyor hem de daha bi sindire sindire izliyorsun:) Yalnız şöyle bir durum var ki bi sonraki bölüm çevrilmemişse önceki bölümü izlemiyorum.Diğeri çevrilene kadar bekliyorum.Nolur nolmaz aniden o diziyi izlemek isterim diye^^Biraz manyakça bişey sanki ama napalım ben de böyleyim.

5)Yaklaşık bir yıldır kırmızı bavul istiyorum(evet evet 'My Princess' izledim.Bu şarkısı da çok güzeldir.Zaten Taru da severim^^).Yaşadığım şehirde okuduğumdan bavula ihtiyacım yok ne yazık ki.Bundan ötürü alamıyorum :( 

-Lee Seul almak için 2 yıldır para biriktirdiği bavulla mağazada fotoğraf çekinirken-

Sevdiğini arkasında bırakıp savaşa giden asil asker modunda:)

6)İnsanlar pek sevmez ama ben Ankara'yı çok seviyorum.Sevmenin sebebi olmaz ama düşünürsek biraz bir sürü anım olduğu içindir belki.Ya da muhalefet olucam ya belki ondan seviyorumdur :) Bir de sadece samimi olduğum kişilere karşı yapsam da muhalefet olmaya da bayılırım.Sevdiğin insanları sinir etmek çok eğlenceli bi şey :):)

7)Ve şu aralar acayip unutkanım.Mesela sonuncuya ne yazacağımı bulmuştum ama altıncıyı yazana kadar geri unuttum.Nefret ediyorum bi şeyleri unutmaktan.O kadar sık olmaya başladı ki 'A moment to remember' ı hatırlayıp korkmaya başladım :/

Ve şimdi sıra benim dağıtacağım ödüllerde :) Zaten birçoğu ödül almıştır ama fazla ödül göz çıkarmaz diyerek ben de veriyorum,sıralama karışıktır ;

1-Kendi kendine beni bulup bloguma üye olan ilk blog 2zler^^
2-Yazılarını okumaya çok sevdiğim mydestiny^^ Yeah Pandaa!!
3-So Ji Sub deyince ilk akla gelen blogger makinosev^^
4-İlk takip etmeye başladığım blog.Muhteşem hikayeleriye tanıdığım sonra da yazılarını okumayı bırakamadığım hikaruivy^^
5-Benim gibi yeni bir blogger olan fakat benim gibi çok az değil sık sık blogunu güncelleyen,yazılarını okumayı sevdiğim eunhye^^
6-Okumaya bayıldığım bir diğer blogger neo^^Çok yorum bırakmasam da okuyorum yazılarını:)
7-Uzun bir süredir yazılarını takip ettiğim Lee^^ 
8-Yazıları kadar adını da sevdiğim mavi^^Blogunu bulamadığım sıralarda kapattı diye üzülmüştüm neyse ki sadece mekan değiştirmiş:))
9-Adını çok sevdiğim egosantrikrapsody^^Sadece adını değil yazılarını okumayı da seviyorum:)
10-Ve son olarak da masalevi^^ Senin bloguna yazmaya fırsatım olmadı ama tarifin sayesinde ben de balık keki yaptım.Yani tek başıma değil 3 kişiydik ama olsun ben yaptım sayılır :) Zaten onlarla uğraşmaktan yorum bırakamadım.En azından şunu söyleyim çok sevdim balık kekini bi de ayıklamaya uğraştırmasa süper :))

Ve işte böyleeee :)

17 yorum:

  1. İlk üyen ben miydim? Hiç farketmemişim. :)

    Unutkanlık bu sıralar bulaşıcı gibi,kimi görsem unutkan. Başta ben. :)
    Yediklerimiz,içtiklerimizden şüphe etmeye başladım. ~

    YanıtlaSil
  2. güzel bir mim olmuş keyifle okudum canım:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ankara seven çok sever, sevmeyense nefret eder bu şehirden. Ama benim gibi Ankara aşıkları her yerde över şehrini:)) Güzel bir mim yazısı olmuş, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. @ 2zler;İlk üyem değildin ama ben senin blogunu bulmadan yorum yazmadan sen benimkini buldun üye oldun :) Unutkanlık!!Bir ara çok dizi izlemekten olabileceğine dair birşeyler okudum.Dizileri bırakmayı bile düşündüm ama sadece düşündüm :D

    @ Reçelim;Beğenmene sevindim:)

    @ Sadecedeniz;Seninde Ankara'yı sevdiğini duyunca çok mutlu oldum.Güzel şehir canım şehrim yaa^^

    YanıtlaSil
  5. Ben de kararsızım ve bu hiç güzel bir şey değil O.o Ve ben de unutkanım, aynı şekilde o film aklıma gelince tırsıyorum :))

    Teşekkür ederim ödül için^^

    YanıtlaSil
  6. @ mydestiny;bir gün kararsızlık ve unutkanlıktan kurtulacağımıza inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Canlina çok şaşırdım. Önce ben olmadığımı düşündüm ve üzerine tıklayıp benim kızları görünce şoke oldum. Gerçekten ödül için çok teşekkür ederim. Bu arada bende pembe küçük bir valiz istiyorum. Maalesef değil ama yine de biraz üzgünüm bende kendi şehrimde okudum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler Canlina, adımı her gördüğümde mutlu oluyorum :)

    Bu mim sayesinde neredeyse herkes hakkında bilmediğimiz bazı şeyler öğrendik. Bence ödül kısmında çok bunlar daha güzeldi :)

    YanıtlaSil
  9. @ EunHye;Sensin sensin ben eminim:)Kendiminkilere bakınca şu kısa zamanda bir sürü güzel yazı yazmışsın,gerçekten listemde olmaman haksızlık olurdu.Sakın benim gibi geç geç yazmaya başlama :) Kendi şehrimde okuduğum için ben de sadece biraz üzgünüm ama kocaman kırmızı bir bavula ihtiyacım olmadığı için çok üzgünüm^^

    @Lee;bence de en zevkli kısmı bilmediklerimizi okumak :) Birilerini daha çok tanıdıkça daha çok seviyor,anlıyor,ısınıveriyor insan^^

    YanıtlaSil
  10. aaa çok teşekkür ederim canlina, bana da ödül varmış, çok mutlu oldum :) :) ayrıca ankara sevgisini paylaşıyoruz ;) ankara'da öğrencilik güzeldir beahh... :) :) ama sen o kırmızı bavulu gene al derim, hayat bu, nereye savuracağı belli olmaz! ;)

    YanıtlaSil
  11. @ hikaruivy;en sevdiğim bloglardan seninki vermezsem olmazdı:) Birilerinin Ankara'yı sevdiğini duyunca nasıl mutlu oluyorum bilemezsin!Öğrencilikte ne kadar söylensek de güzel cidden^^ Kırmızı bavul rüyalarıma bile girdi desem :D Bi gün alıcam ama! 'Savurmak deyince beni de bi iki yıllığına yabancı yerlere savursa yaa' demek geçti içimden dee ingilizce gibi bir baş belasıyla muhatap olmak korkutuyor beni :(

    YanıtlaSil
  12. hımm..kırmızı bavulu çok beğendim, Merlin'e bayılıyorum, Ankara'yı sevmiyorum ama sevdiklerim orada....bloğunuzu da pek beğendim, sizi izliyorum :-) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. @neselihaller; Seni spam sanmış!Gördüm ve uyardım onları hayır değil değil dedim^^
    Blogumu beğenmene sevindim:)
    'Ahh kırmızı bavul!' diyorum.
    Sevdiklerinin olduğu yer sevilir sevmelisin Ankara'yı :):)
    Hoşgeldin buarada bloguma^^

    YanıtlaSil
  14. Amanın geleneksel blog gezintilerimi yaparken ödül aldığımı farkettim.Çok sevindim vallahi :D Adımı benim dışımda beğenen tek kişisin galiba buna ayrıca sevindim.Bloggerlar hakkında neler öğrendik yahu ne mübarek mim oldu bu :D Sana toplanıp bir kırmızı bavul alalım mı o zaman biz? Ee onu da yapamıyorsak artık :D Tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  15. @egosantrikrapsody; Bilmem severim ben garip şeyleri zaten egosantrik kelimesini çok duymama rağmen anlamını yeni öğrendim sayılır:)
    Bavul alma işine hayır diyebileceğimi düşünmüyorsun heralde^^Normalde yok teşekkür ederim deyip geçerdim ama iş bu 'kırmızı bavul' olunca değişiyor :D
    Bu güzel yorumun için ben teşekkür ederim^^

    YanıtlaSil
  16. omoo ama ama ben bunu şimdi gördüm :D olsun yeni yıla ödül alarak girdim diye farzediyorum bu durumu :D çommal çommal komao, hatta bir kırmızı bavul dolusu komao :D

    kararsızlık mevzusu bende de vardı ve sürekli düzeltmeye çalıştım olmadı ama ne zaman ki herkesden gerşye düşmeye başladım o zaman aklım başıma geldi ve o tutukluğumu attım üstümden :) umarım yol yakınken sende kararsızlığını atarsın bu yıl :)))))))))
    Ankaraya bir kere gittim, 2 gün kaldım, düzenli bir yer olması çok hoşuma gitmişti :D birde insanın büyüdüğü yer gibisi yok ;)

    Ödül için tekrar teşekkür ederim canım ;)

    YanıtlaSil
  17. Kırmızı bavul dolusu komaoların ulaştı bana çingu :)Ben de sana Ji Sub sevgin kadar önemli değil,tebrikler diyorum :) :)
    Kararsızlıktan kurtulmuş birisi olduğunu bilmek mutlu etti beni!Yani ben de kurtulabilirim bir gün :D
    Ve evet büyüdüğün yer gibisi yok^^En saçma insanların önemsemeden geçip gittikleri yerler senin anılarınla dolu olunca.. :D :D

    YanıtlaSil