2 Aralık 2011

Brezilya Soslu Tayland Dizisi-Benimle Evlenme!

Uzun bir süredir bahsetmek bir diziydi Benimle Evlenme! Kısmet şimdiyeymiş.Daha doğrusu demek istiyorum ki üşengeçliğimden kurtulup sonunda yazıyorum galiba:)
15 bölümlük bir Tayland dizisidir kendileri.Normalde asla başlamazdım bu diziye,alışamadım bir türlü taylandlıların seslerine ne derlerse nasıl derlerse hep bağırıyorlarmış gibi geliyor bana.Sizce de öyle değil mi?Neyse e o zaman nasıl mı başladım?Bir arkadaşım bizde kalmaya gelmişti.İlk bölümlerine bakmış devamına da meraktan şöyle bir göz gezdiriyordu.Benim yanımda birisi dizi açar,dizi komiktir!Peki ben bundan nasıl uzak kalırım?Kalamadım şekil-a'dan da anlaşılacağı gibi:)Dizinin 8. bölümünden daldım diziye!Yalnız kasvetli sahneleri atlayarak gittiğimiz için birçok şeyden haberim yok.Eksik yanlış bir şeyler yazarsam kusuruma bakmayın.

Boy Pakorn Chatborirak

İşte esas oğlan!Ben ilk gördüğümde damatlık diye giydiği garip kıyafet içindeydi.Şoklardaydım tayland dizisi mi hint mi yoksa arap falan mı diye şüpheye düştüm.O nasıl birşeydi öyle!Ama sizin sevin diye önce bu fotoğrafı koydum:)Bu arada şüphelerim seslerini duyunca yok oldu merak etmeyin:)Tahminlerime göre esas oğlanımız Mark çapkınmış,birini sevmiş,kazık yemiş,daha kimseyi sevemem derken başka birine kaptırmış gönlünü,evlenmeye karar vermişler.Zalim kader bunları böyle bırakır mı!Ortaya bi psikopat çıkmış ve de evlenememişler(ama bu zalim kader ilk defa doğru bişey yapmış kurtarmış o cadıdan Mark'ı).

Margie Rasee

Bu da esas kızımızzz:)Bee 18 yaşında bir üniversite öğrencisiymiş.Nasıl okuyor tam çözemedim kızı bir kez okulda görmedim.Atlayarak gittiğimden olduğunu da sanmıyorum.Çünkü 8den itibaren iki başrolün olduğu her sahneyi izledim sayılır.Neyse Bee çok tatlı şeker bir kişilik olmasının yanısıra hırçın,saldırgan,çok konuşan,garip teoriler üreten,bazen ne yapacağını bilemeyip saçmalayan bir kişiliktir.



İşte Mark'ın üzerindeki damatlık.Tam belli olan bir fotoğraf aradım ama bulamadım:( Fakat bu zaten ne demek istediğimi anlatıyor bence hiçbir şey bilmeden görsem bunu 'hmmm hint filmimi?' derim.
Dizinin konusuna gelirsek Mark sevdiği kızla evleneceği gün birisi kızı kaçırır.Gelin yoksa düğün ne olacak peki?Aaaa düğün iptal olur mu hemen yeni bir gelin!Buyrunuz ortadan kaybolan gelinin kuzeni Bee^^İşte çiftimiz böylece evlenirler ve başlarına neler gelir neleeer...İzlemedim ama ikisi evlenmeden önce tesadüf eseri karşılaşıp birbirlerini hiç sevmezlermiş.Çok şaşırdınız bu duruma di mi?Ben de ben de:)



Mark ve Bee hiç anlaşamıyorlar sürekli bi itiş kakış,komedi hat safhada!Açıkçası bayıldım bu ikiliye ben :D Ama herşey öyle güllük gülistanlık geçer mi?İlla bi uyuz mutlaka bi kaç sinir olucaktır.Tamam bu duruma alışığım ama bu dizide o sahneler -zaten elimden geldiğince atladım- bi fenaydı.Bildiğiniz brezilya dizilerinden fırlamış gibiydi.Atlamasam katlanamazdım!Hele ki bi müzik vardı o sahnelerde çalan hiç sormayın.Daha da fenası en romantik sahnelerde çaldıkları parçalardan biri de tamamen felaketti.Yalnız sanmayın ki tüm şarkılar kötü,çok sevdiğim bir iki şarkıda mevcuttur bu dizide:)Yani derim ki gülmek isterseniz bu diziyi kesinlikle izlemelisiniz fakat sadece başrollerin olduğu sahnelere baksanız yeter :))

İzleyeli biraz olduğu için fazlaca bir spoi veremeyeceğim ama içimde kalmasınlaaar;
  • Bee kızım tamam şekersin ama o pijamalar ne?Kendini gaffur falan mı sandın acaba??
  • Sunny nasıl yaparsın bunu kendine dünyada sevecek kız mı yoktu da gittin May gibi bir cadıya kaptırdın gönlünü?Tamam bir yerden sonra May'e de yazık evet ama EVLENMEK bu hani?Sorduğun soruyu bi daha düşün istersen!İyki May kabul etmedi de sinir krizi geçirmedim ben.
  • Dik kafalı,Mark'a sinir olan Bee bunu hayaletten korkarken de bi düşün istersen :)
  • Mark'ın kıskanç halleri çok sevimli yaa!Sunny'ye her an boğazına sarılacakmış gibi bakması falan:)
  • Yalnız ben Bee'nin babası kim baya geç çözdüm onu:)Hatta May gitmese kardeş olduklarını anlamazdım^^
  • Bee kızım burdan sana sesleniyorum bahçe makası bahçede kullanılıııııır!Öyle çantada taşıyıp sonra da çıkarıp kocanı kovalamazsın :D Bu arada bu olayın sonucu Mark'ın yaptığı espriye çok güldüğümü de itiraf ediyorum.Adam hem gidiyor hem de daha üstünlük savaşı veriyor,laf yetiştiriyor^^
Bee'nin pijamasını ve bahçe makasını bu videoda görebilirsiniz.Makas ortaya 6. dakikada falan çıkıyor=)




*Fotoğrafları bir ordan bir burdan aldığım için kaynak söyleyemiyorum.Bir de bu dizinin çevirisi bildiğim kadarıyla sadece şurda var.




9 yorum:

  1. hiç tayland dizisi izlemedim, ama koyduğun videodan gördüğüm kadarıyla eğlenceliye benziyor. kızın gaffur pijamaları için bile izlenebilir! :D bir de hakikaten taylandlılarda hintlilere, malezyalılara falan bir yakınlık var sanırım; bazı kıyafetleri, hatta bir kısmının tipi bile hintlileri andırıyor! tanıtım için teşekkürler canlina ^^

    YanıtlaSil
  2. Seslerine alışmak zor gelse de bazen,gülmek istediğin bir zaman mutlaka izlemelisin!Yalnız tekrar söyleyim başrollerin olmadığı sahnelere çok yaklaşma ziraa bir pembe dizinin içinde hissedebilirsin kendini:)Bu kadar güldürebilenler nasıl bu kadar saçmalayabiliyorlar diyebilirsin.Kıyafet konusunda benim önceden hiç fikrim yoktu.bu dizi sayesinde farkettim geleneksel kıyafetlerinin böyle olduğunu o_O
    Tayland dizilerine bende nerdeyse hiç bakmıyorum ama sevdim bu diziyi,ayrıca Mark'ı =))

    YanıtlaSil
  3. düğün fotoğrafında gerçekten hintliler gibi ama kızı çok sevdim. İzlemeye kararlıyım, aldım listeme ve bu benim ilk Tayland dizim olacak...^^

    YanıtlaSil
  4. Kız öyle bıcırık,saf,şeker bir şey yani sevilesi=)Düğündeki halini görmezden gelirsek Mark'ta yakışıklıdır aslında=))
    Umarım beğenirsin EunHye^^

    YanıtlaSil
  5. Evet , evet .. Damatlık filan fiyaskoydu .. Hele Bee ' nin geleneksel dansı .. Hint dansı gibiydi ama Hint dansından da beterdi . Bazı yerler beni çıldırttı , Çoğu kısmını ben de atladım .. Benim de ilk Tayland dizimdi . Şekerlemelik ama eminim ki atlatmadan izleyince sıkar . Sadece Türk dizilerinde entrika olmadığını da öğrenmiş oldum . :D Ayrıcaa başka Tayland dizilerine de baktım ama çoğundan fazlası Tr altyazısız . Kız çok şekerdi ama bence düğündeki saç modeli de iğrençti . Mark'ı sevdim .. Değil damatlığı bazen giydiği kahverengi ve çiçekli gömleğini de beğenmedim . Ama izlenebilecek bir dizi .. Ben böyle kötü yönlerinii anlatmış gibi olsam da aslında bunlara fazla takılmadım , sadece bunlar var .. Tabi bütün bölümler de o geleneksel dans ve kıyafetler olmadığı için korkmayın ve Tayland'a bu dizi ile başlayın . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen katılıyorum sana koreangel :)) Atlamadan bu diziyi izlemek felaket olabilir ama böyle izleyince ben çok eğlendim çok sevdim.Bee ve Mark bazen o kadar iyi bazense o kadar saçma giyiniyorlardı ki anlayamadım gitti zevklerini.Bu diziden sonra bi daha hiç tayland dizisi izlemediğimi fark ettim ama çevirileri seninde dediğin gibi çok az bulunduğu için pek gözüme çarpmıyor galiba.
      Yorumun için teşekkürler^^

      Sil
  6. ben bu diziyi internette bulamadım siz hangi sitede izlediniz acaba ...çok merak ettim konusuda eğlenceli bir şey gibi duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnızca vikide çevirisi var galiba ben

      http://www.viki.com/channels/3962-roi-marn-2011/videos/52664/1

      dan izledim. Eğlenceli fakat dramlı sahneleri de var onları atlayarak izlemeni tavsiye ederim ;)

      Sil
  7. Bende bulamadım türkçe alt yazılı yok

    YanıtlaSil