11 Ekim 2011

Hep Sizin Yüzünüzden!!!

     Yazılarıma böyle başlamayı hiç planlamamıştım ama cidden sizin yüzünüzden sayın olmayan okurlarım!
     Kaç defa ilk yazım ne olsun die düşündükten sonra aklıma gelen herşeyi unuttum hiç birşey yazamadım.Amaaaaan aklım dağılsın dedim bir şarkı açtım ama bu şarkı dinlenirken yerinde duramazdı ki insan benim gibi sakin ötesi bi kişilik bile olsa.Ben de başladım zıplamaya hoplamaya e bünye alışık değil bikaç dakika sonra bileğimi burktum çok fena acıyor..
  Ve daha söyleyecek şeyleri olsa da bu yeni bloggerın artık gitmeli yoksa dersine de geç kalacak.Yukardaki üzgün surat koşturmadan ölmüş kızarmış bir surata dönecek.
  Buarada madem dersin var ne yapıyorsun burda diyecek kişiler (şimdilik hiç yok ama ben varmış gibi söyleyim) dersimin iptal olma ihtimali vardı.Ben de her 'çalışkan' öğrenci gibi bu ihtimale sıkı sıkı tutunmakla meşguldüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder