10 Mayıs 2012

Ne Olurdum??? (mim)

Uzun bir süredir blogları dolaşan 'ne olurdum?' mimi şimdi de geldi benimkine kondu.Beni mimlediği için Hoi Hoi 'ye teşekkür ederim^^Biraz geç yazdığım içinse üzgünüm çingu kusura bakma :/ ...

Hmm biraz ilginç bir mim bakalım ben ne olurmuşum?


1 - Yemek olsan hangisi olurdun?
Ben yemek olmayacağım ya canım yaz helvası çekiyor onu olsam?

2 - Müzik aleti olsan hangisi olurdun? 
Yan flüt...İstersen sakin istersen canlı bir ses!!


3 -Araba olsaydın hangisi olurdun?
Arabalardan hiç anlamam ama Atatürk'ün kullandığı arabalardan biri olabilirim mesela!


4 - Aylardan hangisi olurdun?
Baharı severim.Bahar aylarından biri olabilir.Kar buz yok etraf çiçek açmış ağaçlarla dolu rüzgarlar var ohh daha ne!Mayıs oluyum ben ya mayıs :)



5 - Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Aslında ben spor ayakkabı tercih ederim ama ayakkabı ben olacağıma göre giyene zarar vermem lazım di mi?Bir süre sonra bana dayanamaması :) O yüzden şunları olabilirim sanki;

ama çok şekerleeer^^


6 - Kıyafet olsan ne olurdun?
Pijamaaaa :D :D :D


7 - Renk olsan hangisi olurdun?
Tabi ki mavi^^Nedensizce çok seviyorum ben bu rengi!

8 - Hayvan olsan hangisi olurdun?
Kelebek oluyum renkli renkli!


Hem zaten bu sakarlığımla ancak onun ömrü kadar yaşayacağım gibi geliyor bana!Şu günlerde cidden bana ne oluyor bilmiyorum önüme çıkan hatta çıkmayan her şeye çarpabilme kendimi yaralayabilme yeteneğim oluştu.Sonum hayrola o_O


9 - Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?

''Öğretmenle öğrenci arasındaki ilişkiye köle sahibi ve köle arasındaki ilişkiler,birinin diğerinden üstün olması temeline dayanır.Öğretmenin çıkarıyla öğrencinin çıkarı aynı doğrultudadır.Öğretmen,öğrenciyi ileriye götürmeyi başarırsa mutlu olur;bunu başaramadığında , başarısızlık, hem kendisinin hem de öğrencinindir.....''


Sayfa boyunca bayağı bir anlamsız ya da anlamlandırmak için saatlerce düşünmemiz gereken cümle vardı.Bakınız en anlaşılırı buydu.


Bir mimin daha sonuna geldik.Yapmayan mimlenmeyen kalmadı tahminimce o yüzden kimseyi mimlemiyorum.Sağlıcakla kalınızzz :D :D :D


4 yorum:

  1. Çok güzel bi mim olmuş kıskandım valla. :D
    Seçimler çok iyi. O kelebek resmine bittim ama ya..
    Arabada çok güzel zaten severim klasik arabaları. Atatürk'ün arabasımı cidden şimdi daha da bi sevdim arabayı. :)
    Ellerine sağlık :) Geç olması sorun değil hiç, hepimiz meşgulüz şu sıralar zaten. :)
    Bu arada kabul edersen yeni bi mim yani ödülün var blogumda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Anıtkabir'deki arabalardan biri o :)
      Kelebekleri ben de çok sevdim^^
      Ve yorumun için teşekkürler hemen gelip ödülümü alıyorum;)

      Sil
  2. Canlina canlina. :)
    Yeniden mimlendin canım yazmak istersen, zamanın varsa bloguma bak bi istersen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sen de beni mimlemesen blogum yazı görmeyecek sağol Hoi Hoi ;))

      Sil