15 Şubat 2013

!!

Biliyorum çingular uzun zamandır yazı yazmadım. Biraz da bu sürenin uzamasının nedeni eğlenceli içime sinen sevdiğim bir yazıyla dönmüş olmaktı ama olmadı. Türkiye'de ne olması gerektiği gibi olmuyorsa bu da olmadı! Yine benim sinirler tepeme çıktı ona buna sataşmadığımdan da soluğu blogumda aldım. Aslında bahsedeceğim konuya ilişkin söylemek istediğim onca şey var ama yazıp kendimi iyice üzmekte istemiyorum. Bu yüzden okuyup beğendiğim ŞURADAKİ yazıyı okumanızı öneriyorum. Ki bu yazı oldukça yumuşak bir dille yazılmış olabildiğince sakin bir yazı olmuş bence.Yapılan şeyin yalnızca SHUlara değil onlardan daha fazla olan müracaatçılara (hizmet verdikleri insanlara) da telafisi mümkün olmayacak zararlar vereceğini unutmayın!!

EDİT: Bu yazıyı paylaşmışken bunu da eklemek istedim:

 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın yeniden yapılanma
çerçevesinde hazırladığı ve yürürlüğe koyduğu Sosyal Hizmet
Merkezleri Yönetmeliğinde de sosyal hizmet mesleğini ve uygulayıcıları
sosyal hizmet uzmanlarını yok saymak davranışı açıkça görülmektedir.
Mesleğimize ve meslektaşlarımıza yönelik saldırıların nedenini
merak ediyoruz? Bizler insana insanla, insanca hizmet eden meslek
elemanlarıyız.İnsana ve haklara saygı duymak mesleğimizin temel
değerlerindendir.Bizler de mesleğimize ve meslektaşlarımıza yönelik
olarak yapılan tüm saldırılara karşı duracağımızı, saygı
göstermeyenleri tarihe not aldığımızı ve unutmayacağımızı tüm
kamuoyuna bildiriyoruz.Bu bağlamda ;
Sosyal hizmetlerin ve sosyal yardımların yeniden yapılanması
sürecinde, hizmetlerin hak temelli bir çerçevede verilmesi gerektiğine
inanıyoruz.Mesleğimize ve meslektaşlarımıza yönelik saldırılara DUR
demek için, hak kayıplarımızın düzeltileceği güne kadar EYLEM deyiz.
Mesleğine ve onuruna sahip çıkan sosyal hizmet uzmanları,
sosyal hizmet akademisyenleri, sosyal hizmet öğrencileri 25 Şubat 2012
Saat : 14.00 'da Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı önünde
buluşmaya, haklarımızın geri verilmesi için taleplerimizi haykırmaya
davet ediyoruz.Takviminizi ve saatlerinizi ayarlayınız.UNUTMAYINIZ !
HAK VERİLMEZ ALINIR...

Murat ALTUĞGİL
SHUDER
GENEL BAŞKANI

4 yorum:

  1. çok içten bir yazıymış. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bunu anlamak istemeyenler de biraz birşeyler okur ve anlar.Ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Umarım hakkınızı alırsınız Canlina.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde öyle ümit ediyoruz bu konuda daha birçok şey yapılıyor ama gerçeklerden çok siyasi fayda önde olduğu için bakalım neler olacak

      Sil