12 Nisan 2012

Canlina iftaharla sunar; KORE DİZİ ÖDÜLLERİ!!

Sevgili çingu Hoi Hoi beni şu yazısında mimlemiş.Ben o güzel diziciklerim arasında seçim yapmak zorunda kaldım hadi bir de seni görelim demiş.Her bir kategoriye en az beş-on dizi yazasım var ama elimden geldiğince tek ödül vermeye çalışacağım ;) ;)

Başlamadan önce üzülmesinler,kırılmasınlar,ağlamasınlar,hepsini sevdiğimi bilsinler diye ;

HEPİNİZ BENİM BEBEKLERİMSİNİİİİİİZ!!  
                         
                                                                               diyesim var :D

En Şaşırtıcı

The Greatest Love

Aslında 'The Greatest Love' ın birkaç fotoğrafına bakınca diznin ne kadar komik ne kadar eğlenceli olduğu anlaşılıyor.Burda beni şaşırtan Cha Seung Won nam-ı diğer Dok Go Jin'i bu kadar çok sevmem!Bu diziden başka bir yerde izlemediğim için onu,o garip bana -önceden- tipsiz gelen fotoğrafları görünce yok izlemeyim başka oyuncu mu kalmış ona oynatmışlar gibi oldukça saçma düşüncelerim vardı.Ama bikaç bölüm izleyince Dok Go Jin manyağı oldum çıktım.Şeytan tüyü var sen de Dok Go Jin yoksa imkansız bir durum bu!Başta hiç sevme sonra hayran kal!Demek ki neymiş ön yargıya hayır ; DİNG DONG ^^


En Sıkıcı

Heartstrings

Heartstrings!Bu kadar eğlenceli başlayan bu kadar renkli tanıtım fotoğrafları olan bir diziyi neden sıkıcı bir hale getirip saçma bir şekilde sonlandırırlar anlam veremedim.Yong Hwa ve Min Hyuk olmasa devam edermiydim bilmiyorum.Düşünün ilk bölümlerinde sonraki bölümler çevrilsin diye sabırsızca beklerdim.


En Şeker

My Princess
Bu ödülümüzse My Girlfriend is a Gumiho ve My Princess'a gidiyor.Gumiho'ya neden ödül verdiğimi açıklamama gerek yok sanırsam :)) My Princess ise beni kırmızı bavul hastası yapan dizidir hem de bakın şu poza yaaa!!Çooooook şeker^^


En Sürükleyici

Bad Guy



Aman Allah'ım nasıl bir diziydi bu yaaa!İyi ki çevirisi bittikten sonraları izlemişim yoksa ben o geçirdiğim sinir krizlerini uzun bir sürece yaymak, meraktan çatlayıp yok olmak gibi durumlarla karşılaşabilirdim!Ahhhh neden hatırladım ki sanki!Neyse kendileri blogumun ilk yazılarından da olurlar burada;Bad Guy!


Cain and Abel ve Chuno'ya da bu ödülü vermeden geçemeyeceğim.Sırf Ji Sub için başladığım Cain and Abel=sürükleyici olarak tanımlanabilir.Nerdeyse her bölüm So Ji'ciğim öldürülmek üzere kalıyor ve kurtuluyordu :D Chuno ise bambaşka bir olay yavaş yavaş dizi izlemeyi planladığım bir dönem bu tarihi bu sıkıcıdır diyerekten başlamıştım.Ama sonuç hiç öyle olmadı dizinin ve Dae Gil (Jang Hyuk)'in hayranı oluverdim^^



En Klişe Yıkıcı

Secret Garden

Bütün klişeler Secret Garden sayesinde kırılmaya başladı bence.Offf yine Hyun aşkım tuttu yaaa!!
Ayrıca Sungkyunkwan Scandal'da tarihi dizi demek dram demek değildir klişesini yıkmıştır.

En Komik

Pasta

Pasta'da Şeppp ve kızımız yeterince komiklerdi bence.İletişim biçimlerine hayran kalmıştım,hele ki birbirlerini sevdiklerini söyleme biçimleri !! (Kesme tahtamdan kalkamazsın :P )


En Acıklı



Buna verilecek tek cevap vardır; MİSA!

Eğer Japon dizileri de işin içine girmiş olsaydı 1 Litre Gözyaşı'nı da katardım o ayrı.Yalnız dizinin adını iyi bulmuşlar tamamen izleyiciyi yansıtıyor bence.Hatta ben acaba bir litreyi geçmiş olabilir mi diye de düşünüyorum:)

En Yakışıklısı Bol

Pasta-aslında bu çocukcağızlar daha yakışıklı ama üçünün olduğu daha hoş bir fotoğraf bulamadım...


CYHMH-üçü de birbirinden yakışıklı abi hangisini görsem ona aşık oluyorum :)  

BOF-yakışıklı bol denirse Kim Bum'un Min Ho'nun olduğu dizi en olmaz mı ?
En Güzeli Bol

Düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm düşündüm amaaaaa böyle bir dizi olmadığına karar verdim!!
Çok objektifim di mi?
 ;););)

En Klasik


Full House
Bu ödülü deeee Full House ve Personal Taste'ye veriyorum.İki dizi de aynı evde zorunlu olarak yaşayan kişileri ele aldığı için...Yalnız klasik derken sevmiyorum diyemiyorum bu iki diziyi de ayıla bayıla izlemiştim.Çok şeker diziler ama yaa ;););)

En Değişik


Bir çok olayıyla her şeyi tersine çevirmişler bence Protect The Boss'ta.Kızımız daha güçlü,kıvırcık saçlı patronumuz bebek gibi,düşman olması gerekenler iyi anlaşır,kötü olması gerekenler kötüden çok komik ve sevimli!Daha sayayım mı?Bence hala izlememişseniz koşun izleyin hemen derim :) Daha da mı ikna olmuyorsunuz sizi şöyle alalım birde ;))

En Felsefik

Farkettim ki ben felsefik birşeyler pek izlememişim ama içinde geçen cümlelere en bayıldıklarımdan biri;
The Princess' Man

En Umut Verici-Gaza Getirici
Hmmmm ben umut verici bir dizi de izlememişim.Kore değil Japon versek olma mı?Sürüsüne bereket hem de :)) İzlediğim tüm Japon dizileri böyle :))
meselaaa ;
Perfect Girl Evolution


En Tatlı Çift

Can You Hear My Heart? , Capital Scandal , Taming Of Heir ,Gumiho , Pasta , The Greatest Love 'ın ilk çiftleri ve Protect The Boss'daki ikinci çiftimiz :) :) :)



En Tatlı Birinci Erkek
Hmmm benim Protect The Boss aşkım mı tuttu nedir?!Bu ödülde onlara gidiyor:
Cha Ji Heon (Ji Sung)



En Tatlı Birinci Kız

Hadi bu da CYHMH'a gitsin!Tebrikler Bong Woo Ri-shi ;))



En Tatlı İkinci Erkek

Tatlı ve malesef ikinci erkek deyince akla kim gelir?
Tabi kii sevgili Direk'imiz Lee Ki Woo!!
:):):)




En Tatlı İkinci Kız

Cevap belli düşünmeye bile gerek yok tabiki Protect The Boss'daki Na Yoon rolüyle kendini bize hayran bıraktıran Wang Ji Hye!!


pufff :P


En Akıllı Kız

Hiç zorlanmadığım bir diğer ödülde bu oldu.The Princess' Man'deki rolüyle Moon Chae Won^^


En Katil Olunası Kadın

Shin Min Ah diyelim ve unutalım kendisini lütfen!

En Güzel Kostümler
Protect The Boss'ta kızın çantalarına bitmiştim mesela..
Ya da My Princess da kızımız ilk bölümlerde kırmızı bir elbise giymişti hala unutamadım onu:)
Mary Stayed Out All Night'ta da kızın o dağınıklığı savruk hali o atkıları beni kendilerine özlemle baktırmıştı^^
Ama şimdi tam şudur tam budur diyemeyeceğim.

En Gerçekçi
Bu diziyse 'Ahhh o tango sahnesi!!!' diyerekten bana kendini hatırlattıran Scent Of A Woman oluyor!!



En Masalsı
Hmmmm buna da 49 Days,Secret Garden ve Gumiho diyebiliriz:)


Dudaklara bak yaa :D


En Action'ı Bol


Cain And Abel !!!Zavallıcım So Ji Sub'cum nerdeyse her bölümde ölme tehlikesi yaşadı yaşadı kurtuldu demiştim ya!Onun yüzünden ben kalpten gidecektim haberi yok!


Bu bu bu işte bu!
Hmm kızın bu kıyafetinin aynısını göreniniz duyanınız bileniniz olursa anında bana versin.Normalde pek elbise giyinmem ama bayıldım üstündekilere acaba bunları Ji Sub aldı diye olabilir mi??

En Güzel Müzikler

İzlediğim dizilerin yarısından fazlasını yazmamak için bunu es geçmek zorundayım :(:( Ama şu şarkıdan kendinizi mahrum etmeyiniz!İnsanı dertlendirmek için birebir!

En başarılı ve en keyifli diziler içinde aynını yapıyorum.Kızmayın bana napim hepsini seviyorum ;) ;);) Ama karşılık olaraktan bi tane de ben bi şey ekleyeyim;

En İzlerken Kalbinin Ortasına Öküz Oturtan Dizi :P

Şimdi burda ne demek istiyorum di mi?Diyorum ki hani izlersiniz izlersiniz de ağlanacak bi yerler geldiğinde ağlarsınız rahatlarsınız ya!Burda işte o anın tam tersinden bahsediyorum!Berbat bi haldesinizdir,üzülürsünüz,çok kötüsünüzdür ama gözlerinizden dökülmez o yaş,kalbinize saplanır bir ağrı!Hah işte tam da bunu diyorum!!
Şimdi spoi olmasın diye Chuno'nun hangi sahnesinden bahsettiğimi söylemeyeceğim ama sanırsam izleyen varsa anlar beni!Zaten üstteki şarkıyı dinlemek bile yeter ama..

Ahh Dae Gil ahhh!!

Beni mimlediği için Hoi Hoi'ye teşekkür ederim ne kadar zor olsa da eğlenceli bir mimdi.Galiba bu mimi yazmayan kalmadı ama eğer varsa seve seve mimleyebilirim kendilerini :)

*Görsellerin büyük çoğunluğu alıntıdır.

12 yorum:

  1. Suskunlar reklamken yazını okudum :D Güzel bir liste olmuş bad boy hariç çoğuna katıldım.

    Cha Seung Won seviyorsan eğer hemen City Hall izle derim, çok beğendim. Heartstrings’in sadece ilk iki bölümünü izledim, kaldı öyle. İsabetli bir seçim olmuş.

    My princess cidden çok şeker bir diziydi:)

    Bad boy’u görünce şaşırdım, ben beğenmemiştim o diziyi, sıkılmıştım hatta :/ Cain and Abel listemde olan bir dizi çok merak ediyorum ama bir türlü yenilerden eskilere fırsat kalmıyor:)

    Mimi yazarke en yakışıklı dizi bulmak zorlamıştı beni oysa Pasta vardı! Bir sürü yakışıklı şefi nasıl unuturum ben :D Bencede güzel olan bir dizi yok :P Objektif yanını tebrik ediyorum çingu^^’

    Aa neden en katil olunası kız kategorisine koydun shin min ah’yı, ne yaptı gumiho’muz? Ne kaçırdım ben? :D

    Chuno vb tarihi dizilerden itinayla uzak dururken o son kategori oldu mu şimdi? Merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ediyorum ama bir ben başlamadım suskunlar'a sanırsam..City Hall uzuuuun bir süredir aklımda ama bi türlü fırsatım olmadı :( Şans bakalım ne zaman başlayabileceğim...

      Cain and Abel'i geçen yıl izlemiştim misa'dan hemen sonraydı sanırsam onun etkisi mi bilmiyorum ama çok beğenmiştim:) Han Ji Min şeker insan yanında da Ji Sub'cum var daha ne :D izle çingu izle :D Bad Boy'u sonu dışında sevmiştim ben sen niye sevmedin ki hoştu bence..

      Ben de hatırlayamazdım belki ama izlediğim dizileri liste yapmıştım blogumda ordan bakarak hatırladım :D :D Hmmmm objektif yanımı ben de çok severim söylemesi ayıp :)

      Ben sevmeyince sevemiyorum birilerini belli bir sebebi yok,A love to kill sevmeyen bi insan olduğum içindir belki de bilmem :)

      Tarihi dizi sevmiyorsan izleme çingu diyorum üzüle üzüle...Çünkü Chuno tarihi dizi kalıplarını tamamen karşılıyor.Ama Dae Gil'e ve arkadaşlarına bayılırsın izlerken komik sahneleri hatırladım da :D :D Olmadı atlayarak izle atlayarak :)):))

      Sil
  2. 1 Litre Gözyaşı'na bende ödül vermeyi düşünmüştüm ama dediğin gibi japon dizisi olduğundan almamıştım listeme. Kesinlikle şunu söyleyebilirimki şu ana kadar izlediğim, koreyide geçtim izlediğim yerli yabancı bütün diziler içinde hatta ve hatta filmler içinde bile an acıklısı.

    Protect The Boss'a birçok ödül vermişsin izlemek istiodum aslında o diziyi ama şu andan itibaren merakım dahada arttı. :) Senin ve diğer bloglar arasında gördüğüm Pasta'da çok merakımı cezbetti.

    Aaa bide Scent of a Woman'ı çok merak ediyorum. En gerçekçi kategorisindeki ödül hep bu diziye gitmiş. Artık sonunda ne olduğunu maalesef öğrenmiş olsamda izlemek istiyorum.:)

    Cain and Abel'i senin kadar beğenmemiştim.Ama So Ji Sub için izlenir be. :) Han Ji Min'i bu dizide tanımıştım çok şekerdi kuzey kore aksanını en iyi konuşan oyuncu.

    En Tatlı İkinci Erkek Direk Lee Ki Woo... o hangi diziden onuda merak ettim. Çaktırma çocuğu beğendimde. :)

    Güzel bir liste olmuş çingu ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dayanamadım Valla Japon da olsa kaçamaz benden:)Ve 'en acıklı' olma konusunda ben de sana katılıyorum.Bu diziye döktüğüm gözyaşını daha bişeye dökmedim dökmem de inş :)

      Protect The Boss,Pasta acayip komik çok güzeller dizilerdir ilk fırsatında başla derim ben :)) Scent of a Woman'sa izlenesi bir dizi zaman bolluğum bulunduğu bi gün başlamıştık arkadaşımla ertesi gün bitti :D

      Cain and Abel'i geçen yıl izledim o yüzden aksanları ayıracak kadar daha dikkatli değildim hiç hatırlayamıyorum.Ve belki de çok sevmemin nedeni Ji Sub'tur bilemiyorum ki :D

      Flower Boy Ramyun Shop dizinin adı :D 49 Days'teki Ruh Bekçimiz başrolde :) Zaten ondan ötürü başlamıştım ben diziye ama bir baktım direeek direeek diye dolanıyorum :D Yalnız diziye mutlaka
      zle diyemem çerezlik güzel hoş :) Hmmmm Ki Woo'sa çok hoş çok :D :D Aaaa bi dakika sen A love to kill'i izlemişsindir ki!!Ordaki ikinci kişi bu çinguu!Ama ordaki haliyle arasında ufak bir benzerlik bile yok o ayrı!

      Sil
  3. Aa bu direk o direk mi? O_o Amanın tanıyamadım ya çok farklı çıkmış fotoda. :) O diziyi biliyorum, direğin oynadığınıda biliyodum aslında ama tanıyamadım valla. :D Neyse o zaman bu diziyide aldım listeme. :)

    Protect The Boss,Pasta,Scent of a Woman ve Flower Boy Ramyun Shop... :)

    Bende aksanlar konusunda uzman değilim canııııımm. :) Demeye çalıştığım şu an <3 Seung Gi'mle HJiwon dizi çekiyolar ya HJW'da kuzeyli birini canlandırıyor. Han Ji Min ile onu karşılaştırdım ve Han Ji Min'in konuşması daha başarılı gelmişti bana. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım o direk bu direk :D Senin listede baya kabarıklaşıyor.Ben de aynı durumdayım bi sürü dizi ve onları izlemek isteyen bir tane canlina!Zor işimiz zor =D =D =D

      Hmmm evet okumuştum Seung Gi'nin dizisinin konusunu şimdi anladımmm :D Ama dediğim gibi izlemek istediğim bi sürü dizi olunca onu izlemeye henüz fırsatım olmadı.Seung Gi'n ile sana mutluluklar dilerim ama ;D

      Sil
  4. çok güzel bir liste olmuş canlina'cığım. bad guy'ı bu kadar seven birine ilk kez rastlıyorum. cain and able'ı da ilk defa birinin listesinde gördüm, makino bile pek bahsetmemişti :P en sıkıcı heartstrings demiş oluşuna katılıyorum, özellikle son bölümlerde çok bozdular gıcık olmuştum :P en güzeli bol konusundaki objektifliğini yesinler ayrıca! :D :D

    ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa kimse beğenmiyor bad guy'ı!Son bölümde adamı delirtse de sevdim ben;) Ahhh makino nasıl yapar bunu :P Biraz düşündüm de romantik komediden dramdan aksiyonlu sürükleyici dizilere pek fırsat tanımamışım belki de ondandır.Ya daaaa Ji Sub etkisi olabilir =D ama sence de objektif değil miyim yani^^

      Sil
  5. canlinaaa çok yönlü blogger ödül töreni için sahneye bekleniyorsun :) http://kavanozdakibeyin.blogspot.com/2012/05/cok-yonlu-blogger-odulu-saskn-ve.html

    YanıtlaSil
  6. Her ödülü katılıyorum fakat Cain And Abel'ı seyretmediğimden bir şey diyemeyeceğim.En yakışıklısı Bol'da neden You're Beautiful yok merak ettim ama neyse.....Başka ne diyeyim bilemiyorum bütün yorumlarına katılıyorum hatta en iyi kostümlerde bile katılıyorum....Eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün aksiyon entrika ve So Ji Sub izleyesin gelirse kesinlikle bakmalısın Cain and Abel'e.Ben bayılmıştım :) You're Beautiful'u yazan çok olmuştu ve tabi bir kategoriye tüm dizileri yazamayınca böyle oldu galiba ondan olabilir.Hem benim seçtiklerimdekiler daha yakışıklı öyle değil mi? :D :D
      Teşekkürler^^

      Sil