18 Kasım 2012

Mim Turşusu

Şimdi şimdi ben öncelikle bu kadar geç yazdığım için beni mimleyen çingularıma üzgün olduğumu belirtmek isterim ve zamanında beni hatırlayıp mimledikleri için çok teşekkürler.Bu kadar bekletmemin sebebi içimden yazmak geldiğinde yazayım, kuru yazılar çıkmasındı ortaya.Ama artık ne kadar biriktirdiysem turşu yapılacak kadar oldular ben de hadi hayırlısıyla bir kurayım şunu dedim;

İlk mim Irmak'tan devam etmesini istediğim filmler, diziler ve animeler?

Aslında izlediğim bir çok yapım için bunu düşünüyorum ama hepsini tek tek yazamam.Hem aslında tadında bıraktıkları için de ayrı bir severim o dizileri.Devam etselerdi bir yerden sonra eski kalitesini kaybedecekti aklımızdaki kadar güzel kalmayacaktı belki o diziler.

Ama bu mimi ilk duyduğumda aklıma Hiyokoi geldi.Sadece 22 dakikalık bir anime!Tadı damağımda kaldı dediğiniz cinsten tam o karakterleri sevmişken sizden ayrılıyorlar.Şimdi konusundan da bahsetmek isterim ama zaten o kadar kısa ki gidin izleyin bence.Hatta sizin için linkini de buldum; tık tık... Galiba mangası da var ama ben okumadım bilmiyorum.


İkinci mim Hoi Hoi'den kendini kötü hissettiğinde ne yaparsın?

Aslında bu duruma göre değişiyor.
Bazen kötü hissedince hemen geçmesini istiyorum ve bunun için uğraşıyorum.Canlı, eğlenceli parçalar dinliyorum.Hopluyorum zıplıyorum.Üşengeçliğim tutmazsa biraz yürüyorum.Komedi filmleri, dizileri tüketiyorum bol bol :D Aaa bir de o benim üzgün,kızgın olduğum anlarda yanımda yakın bir arkadaşım varsa vay haline! NŞA'da hiç konuşmayan benim çenem açılabiliyor. Beni o hale getirenler için korkunç senaryolar üretip komplo planları kurmamı dinliyorlar.Aslında benimkiler bundan pek rahatsız olmuyor gibi sanki hep desteklerler, ara ara da birlikte yazarız o senaryoları!

Bazense iyice depresyona sokuyorum kendimi :) Yani burdan ne anlıyoruz kendimizi üzen tek insan kendimiziz! Yani ben de böyle.Hiçbir şey yapmıyorum mecburi faaliyetler dışında.Dram kokan şarkılar dinleyip, nerede ağlak film var onu arıyorum.Şu ağlatan filmleri bulmak konusunda uzun zamandır başarısızım ama.Altına yorum yazmışlar ağlamaktan öldüm diye ben de tık yok!Ne oluyor Türkiye?Sorun sizde mi bende mi?


Üçüncü mim yine Hoi Hoi'ciğimden 'blogunuz sizin için tek kelimeyle ne ifade ediyor?'. Çingum şöyle güzel bir yazı yazmış ama benden o  kadarını beklemeyin.Tek kelime de söyleyemem aslında kendimce birçok sebebi var blog açmamın.Ama tek kelime dersek de ilk aklıma gelen huzur, yazmak çok rahatlatıyor beni.



Sonraki mim ise Harmony'den favorilerim nedir?Harmony şurada eğlenceli bir yazı yazmış ama kısaca cevaplayıp işin kolayına kaçıyorum:):)

Favori rengim; sanırsam mavi her tonuna bayılıyorum uçuğuna da lacivertine de^^

Favori hayvanım; bütün hayvanları uzaktan severim. Harmony'nin yazısını okuduğumda bu mevsimde sivrisinek mi olur demiştim ama ben bunu dedikten sonra sivri ile aramda düzenli bir ilişkim oldu hiç terk etmiyor beni :(

Favori sayım; Böyle bir şey de yok aslında ama sayı deyince aklıma ilk 5 geldi 5 olsun bakalım.

Stajda bizim bardaklar hiç güzel değil ama ne su ne de çay bardağı
ikisi arasında bir şey:/
Favori içeceğim; Maden suyu!Sadesi en sevdiğimdir ama meyveliler de hoş.Bir de bu yıl artık mecburiyet haline geldiğinden sürekli çay içer oldum.Birkaç yıl öncesine kadar sabahları 1 bardağı zor içirirlerdi bana.Akşamları kendime çay doldurmaya başlayınca evdekilerin şokunu görmeniz lazımdı.Ne yapabilirim ki artık bağımlı oldum ben de hala çok sevmiyorum ama içiyorum.Bu arada sebebi stajdır!Saat başı çay gelince önüne yok ben içmiyorum diyemiyorsun birinde olmasa öbüründe. Ki zaten çalışıyorsun o kadar biraz rahatlaman lazım ne yapacaksın ÇAY!

Facebook mu Twitter mı?; Aslında ikisinde de pek paylaşım yapmıyorum.Sadece bazı şeylerin takibini kolaylaştırıyor diye kullanıyorum.Ama twitter biraz daha eğlenceli istediğin kadar kendi kendine konuşman serbest sonuçta :)

Tutkum; En son bi çantaya tutulmuştum galiba ama hem ihtiyacım olmadığı hem de tuzlu olduğundan acı da olsa bu tutkuma yavaş yavaş son veriyorum.

Hediye almak mı vermek mi?; İkisinin de olumlu olumsuz yanları var.Eğer seveceğim bir şeyse hediye almak diyebilirim.

Favori günüm;Geçen yıl olsa cuma derdim çünkü ders yoku birşey yoktu mutlu ve huzurluydum.Bu yılsa hiçbir günü beğenmiyorum hepsinde de dolu ve meşgul bir insan oldum çıktım.Ne yapıyorsun deseniz onu bile anlatamam.

Favori çiçeğim; İlk aklıma papatya geldi ama biraz düşünce gelincik de çok güzel.Hem gelinciği koparmak daha zor daha doğrusu mantıksız, koptuğu anda o kırmızılıklar hemen döküleceği için.


Son mimlerimde ortak hem Hoi Hoi hem de Harmony blogumu ödüllemiş :) İkisine de çok teşekkür ediyorum ödül törenine çok geç kalıp onları beklettiğim için de üzgünüm.Bu yüzden ben de bu yazıyı okuyan birileri çıkarsa onlara ödül veriyorum hala benden haberdar oldukları için^^

En kısa zamanda tekrar yazmam ümidiyle özledim buraları;)

5 yorum:

  1. Öncelikle bu kadar geç yazdığım için özür dilerim çingu, sınavlar falan vardı hep ancak zaman bulabildim biyann. :(

    Sonra yazının başlığı çok hoşuma gitti. :) Aynı şekilde bende ''Aaa nasıl filmdi, salya sümük ağladım.'' şeklinde yorum yapılan filmleri izliyorum. ''Aha tamam işte bu sefer ağlıcam.'' diye ama tık yok dediğin gibi. Sorun kimde bende hep sorarım bu soruyu ama hala cevabını bulabilmiş değilim çingum. :D

    Ve sivrisinekler... Her akşam en az ikisinin katili oluyorum, alışkanlık yaptı. Ya gerçekten bu mevsimde sivrisineklerde nerden çıktı anlamadım. :(

    Çay bağımlılık yapınca yapıyo. Önceden bende içmezdim şimdi arar oldum. :) Ellerine sağlık çingum, güzel bir mim turşusu olmuş. Yazılarını özlemişim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne önemi var Hoi asıl ben geç cevapladığım için sen kusura bakma aslında yorumunu daha önce de okumuştum ama acak cevaplamaya zamanım oldu.Ne yapıyrum bilmiyorum ama ben de zaman bulamıyorum senin gibi.

      Bir ağlamayan benim sanıyordum sevindim çingu demek ki sorun bizde değil onlardaymış diyelim her şeye de ağlanmaz ki napalım;)
      Sivri mevzusuna cidden sinirliyim ama deniz kenarı falan bir yerde olsam neyse Ankara ya Ankara! Bu havada ne işleri var burada di mi ama...

      Yorumun için de nomu nomu nomu teşekkür ederim çingum:)bloga uğrayamadığım bu süreçte hala bir okuyanımın olması çok güzel bi duygu :D :D

      Sil
    2. Yok çingum ne önemi var. :)) Off şu zaman sorunu... dediğin gibi ne yaptığımı bende bilmiyorum ama bi bakmışsın su gibi akmış zaman. :( En kötüsü de sınav zamanları da aynı şey olması dersin başına oturmadan akşam oluyor of off. :((

      Demek ki onlar çok sulu gözmüş çingum. :P Ne demek çingu her zaman okurum ben seni. :D

      Sil
  2. Ve kimsenin okumadığını da nereden çıkardın çingum. Eminim okuyorlardır ama onlarda yorum yapmaya zaman bulamıyorlardır bizim gibi. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantıklı bir teori istemeden de olsa ben de yapıyorum bazen bunu umarım öyledir diyelim çingu ve tabi ileride artık okumaya,yorum bırakmaya ve yazmaya daha çok zamanımız olmasını da ümit ediyorum;) İlerde daha da yoğun olacağız sanki ama ümit etmek yanlış değil sonuçta ;);)

      Sil