30 Mayıs 2012

Neler İzliyormuşum Ki Ben? (mim)

           Vakti zamanında Hoi Hoi beni şurada mimlemişti.Ben de şu aralar hiçbir şey izleyemiyorum ki diye boool boool dizi izleyeceğim finaller sonrasını beklemeye karar vermiştim bu mimi yazmak için ama o günler yakın görünmeyince gözüme şimdi yazmaya karar verdim ;))
          Bir de arada bana hatırlatırsanız çok sevinirim noktayı daha sık kullanmak istiyorum!Sınavlarda hocalar cümleden bir şey anlamasın beni de çok biliyor sansın diye böyle cümleler kurmak bağışıklık yaptı bende de.Ahhh bir de yazının büyüklüğü mevzusu var!Dua edin ki klavyede yazıyorum yoksa bu paragraf çoktan bir sayfa olmuştu.Tamam tamam abarttım ;) Henüz o kadar büyük yazmayı başaramadım ancaaaaak bu konuda emin adımlarla ilerliyorum.Ama ne yapayım hocalar ek sayfa vermeye bayılıyorlar :D :D Yalnız farkettim ki ben konuyu bayağı dağıtıyorum.Dönelim dizilerimeee;

Leyla ile Mecnun

        Okumakta olduğunuz Canlina kişisi bu süper diziye ancak bu yıl başlayabilmiştir.Ve her takıntılı insan gibi yok ben ortasından başlamam diye düşünerek ilk bölümünden başlamıştır.Şimdilerde 34. bölüme henüz ulaşmıştır.Tahminler göreyse bir daha ki sezona yeni bölümlerini izlemeye yetişecektir.
        Konusuna dair hiçbir şey bilmeyen varsa şuradan okuyabilir hatta izlemeye başlasın direk  :):) Mecnun'a İsmail  Abi'ye bayılacaksınız,Canlina garantisi ;)) Ama niye verdim ki ben link?Yazmayı bıraktım izlemeye daldım.



      Bir de Leyla gittikten sonra beğenenler beğenmeyenler durumu var.Ben Leyla'nın gideceğini bildiğim için etkilenmedim dizide onun olmayışından.Hatta zaten Leyla'yı pek sevmiyordum Şirin'i hiç hiç sevmesem de Sedef tam Mecnun'luk bir kız.Hele ki Sedef'in anneannesi!!

ben daha gelemedim bu bölümlere ama olsun;)

Bu daaaa İsmail Abi'nin en sevdiğim iş görüşmesi;
                                   
                                         Pazar bana denk geldi!Valla ben çalışmam yatarım :))




I Need Romance

      Bu diziyi uzun uzun yazmak istiyorum çok sevdim.O yüzden şimdi ayrıntısına girmeyeceğim.Tek cümleyle anlatacak olursam üç arkadaşın aşk durumlarını konu alıyor.Normalde dizilerdeki kadın başrollere uyuz olan ben burdakiler için hiç öyle düşünmedim.Tamam itiraf ediyorum bir tanesi hariç ;) Erkek başrollerse oldukça yakışıklılar.Dizi 16 bölümden oluşuyor ama bir bölüm 45 dakika civarında olduğu için hemencecik bitiyor bir bölüm.Bakmayın haftalardır elimde sürünüyor ama normal şartlar altında bir günde bitirirdim ben bu diziyi!Ah kader utansın ne diyim?! :):)

Sana katılmaktayım canım...

      Ara ara baktığım dizilerde var; Yalan Dünya, Avrupa Avrupa,İki Yaka Bir İsmail gibi...Yalan Dünya'yı hepiniz biliyorsunuzdur zaten.Eğer vaktiniz olursa diğer iki diziye de şans verin derim çok eğlenceliler...
     
      İnanamıyorum dramdan drama koşan ben kendimi tamamen komediye vermişim bunu şu an fark ettim!!!Acilen çetrefilli bir Kore dizisine falan başlamam lazım.Ama nedense de hiç içimden de gelmiyor ki dram izlemek.

    Bir de sayılır mı bilmem ama yemek falan yerken televizyondaki günlük saçma sapan dizilere bakıyorum.Önceleri anneme kızardım niye izliyorsun diye ama ne yapsın ki başka izleyebileceği bir seçenek yok.Mecburen mecburen mecburiyetten...

Beni mimlediği için Hoi Hoi'ye nomu nomu teşekkür ederim.Sıra geldi mimi göndermeye,seni seçtim Makinooo^^ Dizi izleyebiliyor musun pek emin değilim ama aklıma ilk sen geldin.


*Leyla ile Mecnun fotoğrafları alıntıdır.

6 yorum:

  1. Her konudan bahsetmişsin valla zevkle okudum. :)
    Bende Leyla ile Mecnun'u izlemek istiyorum,umarım beğenirim çünkücçok övülen şeylere karşı alerjim vardır da. :D
    İyidir iyidir komedi iyidir. :D
    Benimde yaza dair planlarım suya düşmek üzereler sanada kendimede çok üzüldüm. :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar bizim planları suya düşürürse bizde arada kaçamak yapar yapar yine izleriz dizilerimizi üzülme üzülme :))

      Aynı alerji bazen beni de buluyor ama izlemeye başlayınca seversem gerçekten unutup gidiyorum herkesin sevdiğini;)Şimdi başla hemen sen de bak yaz sonuna bitirirsin Leyla ile Mecnun'u :D Yeni bölümlerine beraber yetişiriz^^

      Sil
  2. Bende Leyla ile Mecnunu çok merak diyorum öve öve bitiremediler Uzak Doğu yüzünden 3 senedir öyle bir uzaklaştım ki tv den :D Çok güzel olmuş tanıtımlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin bloguma Tembel Agasshi:)) Leyla ile Mecnunu övmekte çok haklılar ama bir başla gerisi gelir hemen bağlanırsın :) Ben de bir süre hiç televizyon izlemedim hatta hala televizyondan düzenli olarak izlediğim bir şey yok.Zaten Mecnun'u da bilgisayardan izlediğim için tam izleyebiliyorum :D

      Sil
  3. i need romance in 2. sezonuda var 1.yi sevdiysen 2. ye bayılcaksın o zaman mutlaka tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.sezonundan haberim var ama birinci kadar güzel olmaz diye hiç elim gitmedi izlemeye ama böyle diyorsan bir şans vereyim;)

      Sil