17 Nisan 2013

Bi Çay :)

Tam olarak bir yazı sayılmaz ancak yaşadığımın bir kanıtı ve kazara buraya düşenleri gülümsetecek bir şeyler bulunsun istedim burada. Buyrunuz çingular;

Şu son dönemde aşırı derecede ben de, yakın ve uzak çevremdeki herkeste takıntı haline gelen çay manyaklığına dair bi iki fotoğraf;











Çaya son noktayı da İsmail Abi koysun ;)

Eski Türk filmleriyle de pek sık eğleniyoruz, mantık hatalarının haddi hesabı yokmuş ama biz ne yapalım :) :)
Yüksek mühendisim seviyeli bir muhitin insanıyım ben!



İtlik,kumarbazlık ve ahlaksızlık mesleğine geçiş yapan atom fiziği profesörümüz Kadir İnanır;
(ben de o mesleğe geçiş yapmayı düşünmüyor değilim böyle olmayacak)


İşte bundaysa neyi nasıl açıklayayım hangisine güleyim bilemedim; doktoru görmek için kendini vuruyor sonra yine aynı sebepten narkoz istemiyor, Ediz Hun'dan çıkarılan mermi de eline hatıra olarak doktor tarafından uzatılıyor! Aslında şunu diyebilirim efendim şimdi aklıma geldi; Nerde o eski sevdalar sevdalılar nerdeee :D :D

2 yorum:

  1. Kimin söylediğini bilmiyorum ama bir alıntı da benden: "Çay, her şeye rağmen hayat devam ediyor demektir"

    Çok severim çayı. Bu çay postu güzel oldu :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim söylediyse güzel söylemiş onu da :D
      Teşekkürler çingu^^

      Sil