27 Şubat 2013

11 Cevaplı Mim

Yine bekletmeyeceğim hemen yazacağım diye düşündüğüm bir mimi günler sonra yazarak karşınızdayım ;) Mimimiz aslında 11 soruya cevap verip sonra da başka kişilere 11 soru yazarak yapılıyor ama ben bu mimi bekletirken herkes zaten yazınca ben de yalnızca 11 cevap yazmaya karar verdim. Beni mimlediği ve uzun bir sürenin sonunda bloguma kavuşmamı sağladığı için Secret'a çok teşekkür ederim :) :)

1.Hiç terk edildiğin oldu mu?

Ben bugün gayet mutluydum çingu oldu mu soru?Hatırlamaya çalışırsam çıkar kesin de en güzeli unutmak,düşünmemek :)

2.En yakın arkadaşın bir çocuktan hoşlanıyor ve sen de daha sonra o çocuktan hoşlanmaya başladın.Üstüne bir de bu çocuk senden hoşlanıyor. Ne yaparsın?

Pek karmaşık ama çok sık karşılaşılan bi durum galiba. Yapılacak şey en doğru ne olur bilemedim. Zamana bırakalım zaman çözer zamanla derdim ben galiba o_O

3.Gitmek istediğin ilk 3 ülke?


Dünyayı dolaşmak birçok insanın hayali olduğu gibi benim de hayalim.Gerçek olur mu bilinmez ama olsa da çok güzel olur hani^^ Bu soruyu çocukken sorsan tak diye düşünmeden İtalya derdim daha da özele indirirsek Venedik :) Kanallar,şatolar,çeşit çeşit maskeler, sular altında bir şehir vesaire vesaire çok romantik çok hoş ki! Şimdi bu şehre dizilerinden filmlerinden dolayı Kore ve Japonya da eklendi. Japonya da gezilecek dolaşılacak çok yer var kültürleri çok ilginç Kore'yse gezi yerleri açısından daha çok dizi çekimlerinin yapıldığı yerlerle sınırlı galiba. Ama sonuçta oraya gidince sevdiğim-merak ettiğim birçok şeyin izini bulabilirim diye düşünüyorum. İlk aklıma gelen içinde yumurta yenilen saunaları :) Gece bile kalabiliyorsun orada düşünsene! Türkiye'de de böyle yerler yaygın olsun isterdim hem rahat rahat giyinip hem istediğin gibi kafana göre takılabileceğin bi yer. Gidersem otel pahalı gelirse öyle mi yapsam napsam^^ Bu arada İngiltere de dolaşmayı istediğim ülkeler arasında özellikle North and South'dan sonra eski isteğim tekrar kendini hatırlattı.

4.Karar vereceğin zaman kalbinle mi mantığınla mı hareket edersin?

İkisinden birini direk seçemem orta nokta bulmaya çalışırım genelde. Bulamazsam da karar vereceğim şeye bağlı olarak bir tercih yaparım. Hayatımı çok etkileyecek birşeyse mantığım önde olur yok daha basit bir kararsızlıksa kalbimi dinlerim. Mesela kalbim acayip mi acayip çikolata istiyor ama aşırısı hem sivilceye hem kalorilere davetiye gönderiyor. Aklım diyor ki yeme daha yeni yedin sen bak! Ama şimdi bu anında sonuçlarını pat diye öne seren çok önemli bir karar olmadığından kalbimi dinleyip kalorileri bağrıma basıyorum:)

5.Okul hayatın boyunca en zorlandığın ders hangisi olmuştur?

Çok zorlandığım bir ders olmadı en kötü derslerim hep orta seviyedeydi ama Fizik ve Matematik diyebilirim buna.  Fizik dersini yalnızca yapabildiğim zamanlar severdim şimdi kendisiyle en ufak alakam kalmadığı için aramız nasıl bilmiyorum. Matematik de lisedeyken hiç 90lı falan notlar alamadığım tek ders sanırsam. Üniversitedeyken de 100 ve yakını notlar aldım kendisinden.Aradaki çelişkiye bakar mısınız? Ben bunu sayısalcı olarak eşit ağırlığa yerleşmeme bağlıyorum. Galiba hocalar bunlar bilmez deyip tmlere hep kolay soruyorlar yani aslında onlara göre zor. Çok saçma ve uzun bir cevap oldu noktalıyorum bu soruyu burada.

6.Marka takıntın var mı?

Markalara hiç önem vermem hatta çoğu ünlü markanın adını bile yeni yeni öğrenmekteyim. Aldığım şey kaliteli olsun onu seveyim yeter bana ne markasından.

7.Ailen yabancı damat olayına ne der?

Kardeşim bu konuda yıllardır altyapıyı hazırlıyor Koreli biriyle evleneceğim  diyerek benden pek beklemezler ama çok da karşı çıkacaklarını sanmıyorum. Tek sorun ülke olur galiba onları bırakıp gitmemi istemezler ve ben de onları bırakmak istemem. Yabancı damadımızı Türkiye'ye alalım lütfen:)

8.Hayatında pişmanlığını yaşadığın bir olay var mı?Keşke yapmasaydım ya da keşke demeseydim dediğin?

Elimden geldiğince pişmanlıklarımı en aza indirerek yaşamaya çalışıyorum. Tabi bu konuda aklım başıma çok geç geldi ama geldi ya sonuçta. Bir keresinde söylediğim bir sözün birini benden uzaklaştırdığını hissettim. Konuştuğum şey tamamen kendimle ilgili bir durumdu. Etrafımdaki birinin bunu fark edip sonra da böyle davranacağını hiç düşünmemiştim. Aslında benden uzaklaşmasının tam nedeni bu mu ondan da emin değilim ama hissedersiniz ya hissettim ki bundandı. Ki zaten beni de yanlış anlamıştı biraz ben de çok önemli bulmadığım için sonradan açıklamada yapmadım. O zamanlar pişmandım biraz ama şimdilerde belki de böylesi daha iyi olmuştur diyorum. Her şeyde bir hayır vardır :)

9.Şu an yaşadığın hayattan memnun musun? Daha farklı bir yerde olmak ister miydin?

Daha farklı yerlerde olmayı düşündüğüm zamanlar oluyor fakat yaşadığım hayatta memnunum oldukça :) Ailemleyim çok iyi arkadaşlarım var hafif rahatsızlıklar dışında sağlığım yerinde bunlar yeterli değil midir zaten mutlu olmaya :) Arada geleceğe ilişkin şüpheyle baksam da birileri bir şeyleri daha beter hale getirmeye çalışsa da inadına mutluyum belki de bugün :D

10.Tekrar tekrar okumaktan bıkmadığın kitaplar tekrar izlemekten vazgeçemediğin filmler var mı?

Çok sevdiğim kitaplar çok sevdiğim filmler var fakat kitap ve film dünyası o kadar genişledi ki rastlantı olmadıkça kendim izlediğim bir şeyi tekrar açmıyorum yeni şeyler görmem gerektiğini düşünüyorum. Ama bol bol vaktim olsa Şubat'ın eski bölümlerini tekrar izlemek isterdim şu aralar^^

11.Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı?

İkisini de öyle bi çok seviyorum ki :):)


Ve bir mim daha böylelikle sanal alemde yerine kavuşur. Canlina da kim bilir ne zaman dönmek üzere gider buralardan^^

Venedik Veneeedik^^

4 yorum:

  1. Çingum senide tekrar görmek çok güzel, ikimizde döndük bugün umarım arayı bir daha böyle açmayız. :)
    4. soruya verdiğin cevaba bittim. ''Kalbimi dinleyip kalorileri bağrıma basıyorum.'' Aynı mantığı bende kullanıyorum sanırım, kalorileri bağrıma basıyorum. :D
    Benimkiler yabancı damat istemezler diye düşünüyorum. Bende istemem zaten çünkü dediğin gibi yol sorunu var. Gelin ya da damattan birisi fedakarlık edip ailesinden ayrılmalı. :( Bunun haricinde kültürlerde çok farklı olunca biraz zor olurmuş gibime geliyor bu uluslararası evlilik işi bana. Aman neyse canım ne çok konuşasım varmış bu konuda. :)
    Venedik gerçekten harika bir yer ve umarım orayı görmek bize de nasip olur. :D
    Aaaa North and South dizisi dört bölümcükmüş. Ne kadar kısa hemen izlenir valla. Sen beğendiysen kesin bende beğenirim çingum. Hemen izleyeyim ben onu bari. :))
    Ellerine sağlık çingum, yine cevaplarının çoğunu kendimle bağdaştırdım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde temenniim arayı açmamak ama bakalım :D
      Evlilik zaten zor bi de yabancıyla eminim ki çok zor olur ama ola da bilir sonuçta! Mesela So Ji Sub gelse dese Canlina sensiz yaşayamıyorum kalbim sen yokken ıssız bir çöl bucaksız bir okyanus olmaz demem yani :D :D

      Umarım yabancı ülkeleri bol bol görebiliriz çingum^^
      Evet diziye ben de kısa diye hemencik başladım ve tadı damağımda kaldı ama böyle olması hep iyidir uzamasından.Seversin bence de:)

      Sil
    2. Çingum yazmak istersen mimledim seni. :)

      Sil