29 Şubat 2012

29 29 29 şubat^^


Aslında Leap Year filmini anlatan bir yazı yazmak istiyordum ama pek vaktim yok.Sadece kendime 'iyki doğmuşum!' deyip kaçıyorum :D 

Üşenmezsem ilk fırsatımda o filmi anlatacağım romantik komedi kelimesinin sözlük anlamı bence.Belki izlemişsinizdir Türkçe'ye Aşka Yolculuk diye çevirmişler.Gün bitmek üzere ama ben yine de söyleyim eski İrlanda geleneklerine göre her 29 Şubat kadınlar sevdikleri erkeklere evlenme teklif edebilirlermiş.Şu kızcağız gibi daha da bekleyemem nan derseniz şu bir saati hemen kullanın =) =)

8 yorum:

  1. İyi ki doğrun şanslı 29 şubatlıı, öhm iyi ki doğduk :)
    Evlenme teklifi olayını ben de okumuştum yıllar önce ve her 29 şubatta yine evde kaldım diyorum. Bütün 29 şubatlarım yalnız geçti, aslında zaten sadece 5 tane 29 şubat görmek nasip oldu şimdiye kadar ahah :)
    Bu yıl bizim yılımız, sonuna kadar keyfini çıkaralım. Fighting! Ganbatte! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız galiba hahahha :D :D
      Ben yeni öğrendim yaa Leap Year'ı izleyince:)Zaten önceden bilsem de pek işime yaramazdı ama önümüzdeki iki üç 29 şubatı yalnız geçirirsek elimizde bi fırsat olsun:)=P
      Nedendir bilmem ama bu yılın bizim yılımız olduğuna ben de inanıyorum!
      Ve teşekkür ederim iyki doğmuşuzz :):)

      Sil
  2. anaa cidden 29 şubat doğumlu musun? :D :D :D şanslı seni :D bizden 4 kat gençsin o zaman :D :D :D iyiki iyiki doğdun :D :D :D
    leap year'ı anlatmaya bende heveslendim ama bana da kısmet olmadı , o gün eve gece yarısını geçince geldim :S
    neyse 4 yıl sonra mutlaka yazalım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :D Acayip şanslıyım di mi?Yaşlanınca gerçek yaşımı söyleme konusunda sıkıntı çekmeyeceğim :D Teşekkür teşekkür teşekkür ederim:)

      Oooo 4 yıl sonra hala burda olur muyuz ki? Neyse olursak birlikte yazalım :D :D

      Sil
  3. Öncelikle doğum günün kutlu olsun çingu, nice mutlu senelere! :) Başta şaşırdım, 'A-a! Gerçekten 29 Şubat mı doğum günü?' diye mırıldandım kendi kendime. Ben olsam şanssız olduğumu düşünürdüm büyük ihtimalle. :D
    Bu filmi ben de çok beğenmiştim. Hatta ilk izlediğimde görüntü kalitesi berbat ve ses senkronu yoktu fakat yine de bayılmıştım. Film oldukça komik bu yüzden eğlenceli vakit geçirmek için birebirdi. Tanıtımını merakla bekleyeceğim. Tekrar iyi ki doğdun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Patapuff :D :D
      ben zaten şanssız olduğumu düşünüyordum ama bundan sonra Helin'i dinleyip özel olduğumu düşünmeye çalışacağım.Hem ne o öyle her yıl her yıl doğum günü çok sıkıcı çok :D :D
      Benim izlediğimin de görüntüsü berbattı.Üstelik baya bir süre altyazılı aradım ama hep silinmiş dublajlı izlemek zorunda kaldım.
      Ama sevdim mi filmi? Bayıldıııım =)

      Tanıtımı önümüzdeki 29 Şubat'a yapmaya karar verdim,beklersen nomu nomu nomu nomu nomu sevinirim :D
      Teşekkürler^^

      Sil
  4. saeng-il chu-ka ham-ni-da
    saeng-il chu-ka ham-ni-da
    ji-gu-e-seo u-ju-e-seo
    je-il sa-rang-ham-ni-da
    Geçmiş doğum günün kutlu olsun canlina :) Kusura bakma biraz geç oldu ama artık bi dahaki 29 Şubat'ta tam zamanında kutlarım :D Sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllar dilerim. :)
    Leap Year'ı bi arkadaşım öve öve bitiremedi hatta bizde kaldığında kızlarla film izlemeye karar verdiğimizde hadi Leap Year'ı izleyelim deyip deyip duruyo. :) Ama izlemek bi türlü kısmet olmadı bana. Belki bi ara izlerim bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamsahamnidaaaa kumavooooo çingu :D :D
      Benim için erken ya da geç hiç farketmez alışkınım doğum günüm olmadığında doğum günümün kutlanmasına :D Çok çok teşekkür ederim^^
      Umarım en yakın zamanda izleyebilirsin Leap Year'ı:) Gerçekten romantik komedi kelimesinin sözlük anlamı olmalı bence!Fazla bişey bekleme tabi filmden seni şaşırtacak farklı şeyler yok ama gülmek istediğinde aç otur izle hemen =))

      Sil