13 Kasım 2011

Nasıl Bilemedim Şimdiye Kadar?

Belki de herkes biliyordur ama ben öğreneli çok olmadı.Youtube da izlediğimiz her videoyu şurdan kolaylıkla mp3 haline getirip indirebiliyormuşuz.Bunu öğrenince kendime çok kızdım.Nasıl benim daha önce haberim olamazdı?Nasıl ben müzik indirme programlarıyla uzun bir savaşa girerdim?Ve neden bana kimse bundan bahsetmemişti?Neyse velhasıl ben sonunda bu olaydan haberdar oldum ve acayip mutluyum:)Dakikalarca istediğim şarkıyı aramak yerine gidiyorum o sayfaya yazıyorum linki saniyeler içinde kavuşuyorum şarkılarıma:)
Hatta bu sayede indirdiğim bir iki şarkıda paylaşayım size;

Cem Özkan-Seni kırmayı hiç istemedim...Bu şarkının mp3'ünü ara ara bulamamıştım,ne çok uğraşmıştım bir bilseniz!



JYJ-In heaven...Bu şarkının ise konser kaydı olmayanını bir türlü bulamamıştım.


Yani sağolsun YouTube mp3:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder