27 Ekim 2011

Dinledim,Dinliyorum,Dinlicem ^^

Şarkı dinlemek kadar muhteşem şey çok az galiba .Bir ses duyuyorsun  üzücüyse üzülüyor,hareketliyse yerinde duramıyorsun!Bildiğin senin ruh durumuna o karar veriyor.Herhalde sadece ben böyle değilimdir di mi?Hem varsın versin bakalım ne dinleyeceğimi seçende benim :))İşte benim aklıma estikçe arada bir dinlediğim biraz eski biraz yeni sayılan parçalar(aklıma estikçe diyorum çünkü Korece şarkıları dinlemekten onlara pek zaman kalmıyor^^);
Redd- Her Neyse


Bu şarkı!Bu nasıl bir şarkıdır yaa!Çok normal birşey söyleyecekmiş gibi 'her neyse' diyor ardından 'Özledim Seni' geliyor.'Zaten bu iki kelime yeter bütün söylemek istediklerime karşılık.Anla anla özlendin!' diyerekten can evimizi bombalamaya başlıyor.

Bülent Ortaçgil-Olmalı mı Olmamalı mı?




Bu şarkı resmen benim kararsızlığıma tercüman oluyor.'Olmalı mı olmamalı mı?Yoksa hiç değişmemeli mi?Ama ben değişmezsem,ben olamam ki!'

Redd-Artık Melek Değilim



Çok güzel söylemişler 'artık melek değilim' artık kim melek kalabiliyor ki hayatta!
Ayyyy ben patladım yukardaki şarkılardan çok severim kendilerini ama azcık canlanmak lazım!Ve işte;
Oya Bora-Seni Bana Yazmışlar



Seni bana yazmışlar dizisi sayesinde buldum,duydum ve de sevdim bu şarkıyı.'Hiç anlamz mısın yar?Seni bana yazmılar!'Anlanmıyor anlanmıyor bazen naparsın?

Badem-Kara Değil Mi?


Aşırı beyaz biri olarak bu şarkıyı neden bu kadar çok sevdiğimi bende bilmiyorum.Bir gün birisi 'beyaz değil mi?' diye şarkı yapar diye gizliden gizliye bana umut aşıladığı için olabilir mi diye de düşünmedim değil =D
Ve son olarak;

TNK-Yine Yazı Bekleriz


Yine Yazı Bekleriz'e diyecek söz yok ki dinleyin yeter.Zaten dinlerken ne okuduğun bile anlaşılmaz!

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş,ne gizemli bir sayfanız war..
    uzakdoğu filmlerinin bende hayranıyımdır...
    izliyorum sayfanızı seve seve..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. merhaba,hoş geldin bloguma^^
    Beğenmene sevindim ama bu bana yapılmaz ki!Şöyle bir göz attım bloguna herşey çok leziz çok güzel görünüyor ve ben daha yeni diyete girmiştim ah ahhh:(

    YanıtlaSil